craazysum41girl

Direktlänk till inlägg 23 april 2014

Hur känns det att vara frisk? #ÄCKLIGT

Av Nadja Lindell - 23 april 2014 22:04

PEEEEOPLE !

 

Jag har tydligen LÅG imunförsvar, för jag är aldrig frisk.

Jag har kommit till läget IGEN att jag frågar " Hur känns det att vara frisk?"

GIVE ME STRENGTH

Ah, på jävligt kort tid har jag haft magsjuka på magsjuka, diarre, förstoppning, mega förskyldning. ÅÅÅÅH.

& inatt vid 4 vaknade jag av hög intersiv magsmärta, & jag kunde inte sova på ett tag.

Då förväntade jag inte att det skulle fortsätta över dagen, men självklart!

Är man i min kropp så får man allt skit.

Så jag har gått runt hela dagen & haft så fruktansvärt ont i magen, jag har legat i sängen & gråtit & vredit mig,

DET FINNS JU INGET JAG KAN GÖRA?!

& nej, det är inte mens. AAAAAH, vaknar jag inatt eller att jag inte kan somna pga detta, så rånar jag apoteket & tar  smärtstillande.

TÄNK OM DET ÄR KVAR NÄR VI SKA TILL STOCKHOLM?

Spännande, spännande, spännande....

Ahja, vi får hoppas på det bästa :'c

 

Hääär finns jag också.

 

Instagram: Crazysum41girl

Snapchat: Crazysum41girl

 

 

Hehihi.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja Lindell - 24 april 2014 14:20

Det är verkligen någon som inte vill att vi ska till Stockholm. Förra ägaren till bilen har inte betalt som han skulle & eftersom att bilen står på Joakim nu så får vi betala det...så det blir ingen Stockholm den här månaden, men nu har vi lagt und...

Av Nadja Lindell - 23 april 2014 15:13

Nu har Joakim & hans pappa fixat färdigt bilen, ÄNTLIGEN! & har tvättat färdigt kläderna, imorgon är det att packa! Super grejt! c: Det ska bli fuuuun! & den 1 Maj är det Joakims 23 års dag! & jag har köpt bästa presenterna! He Will love & hate m...

Av Nadja Lindell - 22 april 2014 21:35

Ha! Jag glömde inte att skriva ett nytt inlägg. ;) Ah, jag har varit på hembygsparken med min mamma & mina lillasystrar. Det var nästan perfekt väder, så vi satte oss & fikade gott. Sedan åkte vi till Lidl & köpte mer mat, sen körde mamma hem mig t...

Av Nadja Lindell - 22 april 2014 14:45

På fredag vid 6-7 sitter jag i bilen tillsammans med Joakim påväg upp till Stockholm, Vi ska sova hos min syster på fredagen till lördagen, sen på fint fint hotel ifrån lörd/sönd. & vad ska vi göra i Stockholm? Något vi tjejer ÄLSKAR....SHOPPA...

Av Nadja Lindell - 17 april 2014 13:25


Hej girls & boys! Jag är en 17 årig tjej som bor hos min pojkvän i Ängelholm, för mindre än ett halv år så hoppade jag av skolan i äckelpäckelknarkarfalskaidioter Örkelljunga för att börja i Båstad efter sommaren. Så jag sitter i princip dag i...

Presentation


Craazysum41girl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards