craazysum41girl

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Nadja Lindell - 22 april 2014 21:35

Ha! Jag glömde inte att skriva ett nytt inlägg. ;)
Ah, jag har varit på hembygsparken med min mamma & mina lillasystrar. Det var nästan perfekt väder, så vi satte oss & fikade gott. Sedan åkte vi till Lidl & köpte mer mat, sen körde mamma hem mig till min pojkvän, som inte är hemma. Han jobbar eftermiddag denna vecka, men det är bara till torsdag. Fredag åker vi till Stockholm! Det enda negativa som jag fick höra precis är att jag inte kommer få träffa min systers barn för dom är hos deras pappa. Men de kommer ner till Skåne i sommar, så jag får träffa dem då :D "HAPPY FACE"
Imorgon ska jag tvätta ALLT som vi ska ha med till helgen, ska skriva upp vad vi ska ha för mat på vägen upp & ja allt praktiskt. & jag blir tvungen till att städa upp rummet om vi ska hitta vad vi ska ha med oss ^^
& de är tre som sökte medryttare som har hört av sig till mig. " BIG HAPPY SMILE"
Så jag hoppas verkligen det fixar sig, så jag kan börja med hästar igen.
Love horses.??

Nu ska jag sova någon timma innan Joakim kommer, niighty & peace out! Love ?

Av Nadja Lindell - 22 april 2014 14:45

På fredag vid 6-7 sitter jag i bilen tillsammans med Joakim påväg upp till Stockholm,

Vi ska sova hos min syster på fredagen till lördagen, sen på fint fint hotel ifrån lörd/sönd.

& vad ska vi göra i Stockholm?

Något vi tjejer ÄLSKAR....SHOPPA!!!!

& slösa en hel jävla massa pengar ;)

& självklart så blir det romatiskt också.

& det enda som behövs för det kommer bli roligt & romantiskt där uppe, det enda jag behöver är Joakim.

Jag kan inte tänka mig någon annan som står brevid mig.

Jag älskar honom, & han kommer alltid ha mitt hjärta.

Faller jag för någon, så faller jag hårt.

Men nu har jag inte mer tid att sitta här, jag lägger nog ett inlägg ut ikväll! Så håll ögona öppna!

Jag ska till Ängelholm & träffa min mamma, seeya guys!


Peace out!

   


Presentation


Craazysum41girl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards