craazysum41girl

Alla inlägg den 17 april 2014

Av Nadja Lindell - 17 april 2014 13:25

Hej girls & boys!

Jag är en 17 årig tjej som bor hos min pojkvän i Ängelholm, för mindre än ett halv år så hoppade jag av

skolan i äckelpäckelknarkarfalskaidioter Örkelljunga för att börja i Båstad efter sommaren.

Så jag sitter i princip dag in & dag ut & inte gör ett piss.

Vilket är B O R I N G L I K E H E L L.

Har sökt massor utav jobb & sommarjobb & kollar runder efter var jag kan rida & ah...

Det gick inte så bra, så nu testar vi att blogga! Som kommer gå åt helvete för att jag är så dålig på att skriva. BLAME!

Ajah, det jag gör om dagarna när jag inte gör ett piss....Jag sjunger en del, gymmar lite då & då, kollar filmer,tv,

Jaaa & när pojkvännen inte jobbar, så är vi hos våra familjer, när han inte jobbar då hittar vi ju självklart på saker.

Då undrar väl ni varför jag då inte umgås med vännerna...

Jag kan köra detta kort, alla vännerna vände ryggen till.


Men jag är glad att jag har min familj, min pojkvän, & hans familj.


Nu ska jag glo på The Walking Dead & vänta tills Joakim kommer hem c:

Är det lika fint väder då, då ska vi till havet & gå en promenad! :D

Peace & out!

 


Presentation


Craazysum41girl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards