craazysum41girl

Direktlänk till inlägg 24 april 2014

Ååååh :'( idioti. // Klippt Joakim!

Av Nadja Lindell - 24 april 2014 14:20

Det är verkligen någon som inte vill att vi ska till Stockholm.
Förra ägaren till bilen har inte betalt som han skulle & eftersom att bilen står på Joakim nu så får vi betala det...så det blir ingen Stockholm den här månaden, men nu har vi lagt undan pengar så har vi mer att röra på oss i Stockholm nästa månad.
Istället så åker jag & Joakim till Ullared imorgon, så har vi gjort något kul imorgon iallafall. :)
& imorse klippte jag Joakim. Det var inte menat att allt på sidorna skulle bort men det blev som det blev & det blev snyggt ändå. Han kommer alltid vara snygg ;)
Här är some Pics!

& igår kväll blev jag "tvingad" av Joakim att göra mat så det är färdigt när han kommer hem ( 00:00 )
Det blev fisk & potatismos & om det inte räckte så stekte jag extra köttbullar eftersom att det var till hans pappa också :)

 
 
Ingen bild

Ida

26 april 2014 23:20

Hahahaha....

Nadja Lindell

27 april 2014 12:22

?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadja Lindell - 23 april 2014 22:04


PEEEEOPLE !   Jag har tydligen LÅG imunförsvar, för jag är aldrig frisk. Jag har kommit till läget IGEN att jag frågar " Hur känns det att vara frisk?" GIVE ME STRENGTH Ah, på jävligt kort tid har jag haft magsjuka på magsjuka, diarre, fö...

Av Nadja Lindell - 23 april 2014 15:13

Nu har Joakim & hans pappa fixat färdigt bilen, ÄNTLIGEN! & har tvättat färdigt kläderna, imorgon är det att packa! Super grejt! c: Det ska bli fuuuun! & den 1 Maj är det Joakims 23 års dag! & jag har köpt bästa presenterna! He Will love & hate m...

Av Nadja Lindell - 22 april 2014 21:35

Ha! Jag glömde inte att skriva ett nytt inlägg. ;) Ah, jag har varit på hembygsparken med min mamma & mina lillasystrar. Det var nästan perfekt väder, så vi satte oss & fikade gott. Sedan åkte vi till Lidl & köpte mer mat, sen körde mamma hem mig t...

Av Nadja Lindell - 22 april 2014 14:45

På fredag vid 6-7 sitter jag i bilen tillsammans med Joakim påväg upp till Stockholm, Vi ska sova hos min syster på fredagen till lördagen, sen på fint fint hotel ifrån lörd/sönd. & vad ska vi göra i Stockholm? Något vi tjejer ÄLSKAR....SHOPPA...

Av Nadja Lindell - 17 april 2014 13:25


Hej girls & boys! Jag är en 17 årig tjej som bor hos min pojkvän i Ängelholm, för mindre än ett halv år så hoppade jag av skolan i äckelpäckelknarkarfalskaidioter Örkelljunga för att börja i Båstad efter sommaren. Så jag sitter i princip dag i...

Presentation


Craazysum41girl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards