craazysum41girl

Alla inlägg den 23 april 2014

Av Nadja Lindell - 23 april 2014 22:04

PEEEEOPLE !

 

Jag har tydligen LÅG imunförsvar, för jag är aldrig frisk.

Jag har kommit till läget IGEN att jag frågar " Hur känns det att vara frisk?"

GIVE ME STRENGTH

Ah, på jävligt kort tid har jag haft magsjuka på magsjuka, diarre, förstoppning, mega förskyldning. ÅÅÅÅH.

& inatt vid 4 vaknade jag av hög intersiv magsmärta, & jag kunde inte sova på ett tag.

Då förväntade jag inte att det skulle fortsätta över dagen, men självklart!

Är man i min kropp så får man allt skit.

Så jag har gått runt hela dagen & haft så fruktansvärt ont i magen, jag har legat i sängen & gråtit & vredit mig,

DET FINNS JU INGET JAG KAN GÖRA?!

& nej, det är inte mens. AAAAAH, vaknar jag inatt eller att jag inte kan somna pga detta, så rånar jag apoteket & tar  smärtstillande.

TÄNK OM DET ÄR KVAR NÄR VI SKA TILL STOCKHOLM?

Spännande, spännande, spännande....

Ahja, vi får hoppas på det bästa :'c

 

Hääär finns jag också.

 

Instagram: Crazysum41girl

Snapchat: Crazysum41girl

 

 

Hehihi.  

Av Nadja Lindell - 23 april 2014 15:13

Nu har Joakim & hans pappa fixat färdigt bilen, ÄNTLIGEN! & har tvättat färdigt kläderna, imorgon är det att packa! Super grejt! c:
Det ska bli fuuuun!
& den 1 Maj är det Joakims 23 års dag! & jag har köpt bästa presenterna! He Will love & hate me ;) Jag lägger ut den 1 maj vad han har fått. & den 5 september fyller jag 18! HA! Nu är jag ingen bebis längre ;) nu kan folk inte klaga på att jag är för ung för Joakim ^^
Som ni kanske ser på bilden så regnade det imorse :( hoppas det är fint väder i helgen iallafall!
Sen har jag ätit glass & kollat Ijustwannabecool på yt :3
Nu ska jag sova en stund, sen fixa resten av kläderna & sen börja städa!

Presentation


Craazysum41girl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards